![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
Les pistes de petanca de del Pla van viure aquest passat cap de setmana una revolta dels clubs gironins pel desacord que mantenen des de fa temps amb la Federació Catalana i, sobretot, amb el seu president José Orlando Díaz.
Aquest diumenge s’havia de celebrar el campionat territorial de dobletes femenines i el de segona categoria masculina. L’arribada del delegat territorial a del Pla i diferents decisions que va prendre sobre el terreny van generar tan malestar que els diferents clubs que havien de prendre part en la jornada van decidir no competir. N’hi havia de Vilamalla, Riudellots, Santa Cristina, Salt, Avinyonet, Campdevànol, Montilivi o, entre altres, que no van acceptar les seves indicacions ja que al seu parer no eren les preestablertes.
Alguns dels participants es queixen que la Federació té oblidada la demarcació i que envien una persona diferent a cada campionat i que els van canviant les directrius.