![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
El programa Caçadors de paraules de TV3 està interessat a conèixer el bèlit. Han vingut a fer-nos una visita al. El presentador del programa, Roger de Gràcia, volia aprendre a jugar amb nosaltres. Hem d’organitzar un parell d’equips per deixar-los bocabadats. Roger de Gràcia ha format part d’un dels equips.
Dimecres -7 de novembre- ens han visitat els Caçadors de paraules de TV3. Xavier García, director del programa, està preparant un capítol dedicat als jocs tradicionals. Un dia, investigant per la xarxa, va trobar el bloc sobre el bèlit [vadebelit.blogspot.com], queda al·lucinat i decideix que aquest peculiar joc formi part del programa.
![]() |
|
En Roger de Gràcia prenen mides FOTOS: MIQUEL PAGÈS |
El fet és que apareix al
Malauradament només sortirem uns 3 minuts (que cara és la tele!). Una primicia és que ens han promès els del programa que -probablement- organitzin un equip per participar en el proper 4r Campionat del Món de Bèlit que se celebrarà a les festes del