![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
Des del passat dilluns -2 de febrer- fins al passat dissabte -14 feb.- es podia visitar l’exposició Dóna la volta. Del residu al recurs al Centre cívic.
L’exposició, que es podia veure dins el mateix horari del Centre cívic, és un recurs que l’Agència de Residus de Catalunya posa a disposició de la ciutadania gironina per fomentar la recollida selectiva i la prevenció de la generació de residus i dóna informació sobre el procés de transformació de les fraccions que conformen la recollida selectiva: vidre, paper i cartró, envasos, matèria orgànica i resta.
Mitjançant cinc elements il·lustratius, grans i petits podran conèixer què hi ha darrera el reciclatge, què se’n fa dels residus que es generen i com es transformen en un recurs aprofitable. L’exposició també compta amb un joc interactiu que dóna propostes d’actituds que fomenten la prevenció de residus.
Aquesta activitat l’organitzava l’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat de l’Ajuntament de Girona i el Centre cívic de amb la col·laboració de l’Agència de Residus de Catalunya.
Mercè Jané és la coordinadora de la campanya Girona tria de l’Ajuntament de Girona