![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
Mou-te en Bici ha demanat els següents regals:
Que a la Bicicletada de Reis de diumenge -13 de gener- els municipals de Girona vinguin en bicicleta, sinó (potser) el proper any l’haurem d’anar a fer a Salt, que sembla que allà hi ha més sensibilitat pel tema.
Que l’Àrea de Mobilitat de l’Ajuntament de Girona contesti les nostres instàncies. Ja ho hem demanat via la Defensora del Ciutadà del propi consistori. Haurem de recórrer al Síndic-defensor del Ciutadà de Catalunya?
Que l’Ajuntament de Girona acabi el Pla de mobilitat. Ja dura des de gener de 2006 i fa gairebé un any que està desaparegut, i sospitem que l’estan maquillant sense comptar amb el Consell d’entitats que ells mateixos van convocar.
Que es deixin de fer pàrquings enormes, cèntrics i amb concessions de 50 anys. Cal garantir el dret a aparcar dels residents però evitar el col·lapse d’un centre ple de cotxes. Com va dir un expert «qui sembra carreteres recull trànsit».
Que s’executin les inversions en carrils bici previstes en els darrers exercicis econòmics de l’Ajuntament de Girona i que ningú ens ha sabut dir perquè no s’han executat.
Que es faci ja el pas inferior a Montfullà: prou ciclistes morts!
Plataforma Mou-te en Bici
info[arrova]moutenbici.org – tel. 650 640 557
C. Santa Eugènia de Ter, 146 – Can Ninetes