|
El passat dilluns -21 de febrer- a les 11 hores, es va obrir a la circulació de vehicles el carrer del Poble Saharauí i la prolongació vial de sobre el riu.
El carrer Poble Saharauí serà de sentit únic de circulació des de la plaça de l’Assemblea de Catalunya cap al Col·legi Maristes de la. D’aquesta manera, els vehicles que circulin pel c. Poble Saharauí podran circular per l’avinguda Josep Tarradellas en els dos sentits de la marxa: av. Josep Tarradellas – direcció sud, sentit carrer; o bé av. Tarradellas – sentit nord, passant pel vial de sobre el riu.
Caos al parador del de Girona en l’estrena:
els cotxes, aparcats sobre les voreres i a les parcel·les per la proximitat de la Fira
EL PUNT [22·02·2011] > L’obertura al trànsit del nou sector del Parador del de Girona va comportar el caos i el col·lapse de les places d’aparcament per la proximitat de la Fira de Girona, on se celebra el Fòrum Gastronòmic. Ahir -21 de febrer- al migdia, desenes de vehicles es trobaven aparcats literalment a les voreres del sector, o a tocar de les parcel·les que hi ha al sector. L’obertura al trànsit de tot el sector permetrà tenir un altre espai d’aparcament que pot facilitar als ciutadans que vagin al sector de la Devesa i del a aparcar-hi el vehicle. L’estrena del sector suposa l’obertura oficial de l’accés al carrer del Poble Sahrauí. L’obertura al trànsit del sector s’ha fet coincidint amb la recuperació per al trànsit d’un pont sobre el riu just a tocar dels Maristes. Així tots els vehicles que circulin pels nous carrers del parador del tindran l’opció d’anar en direcció a o de fer un gir a l’esquerra per anar en direcció a Taialà. L’obertura del trànsit a tot el sector arriba amb la finalització fa uns mesos de tota la zona a tocar de les Hortes de de Ter. De moment, l’Ajuntament no té cap proposta sobre la taula per a les tres parcel·les que hi ha al sector on es poden fer equipaments dotacionals, com podrien ser hotels o gimnasos, entre d’altres. [El Punt]
Via pública: col·lapase de cotxes al Parador del
DIARI DE GIRONA [22·02·2011] > Tots els aparcaments del carrer Poble Sahrauí, al Parador del (al costat dels Maristes), van omplir-se de vehicles fins al punt que molts conductors van aparcar a sobre les voreres o a les zones de passeig de les Hortes de de Ter. El vial s’obria ahir -21 de febrer- a la circulació. [Diari de Girona]